Monday, October 11, 2010

:: KARAOKEHOLIC ::

Korang suke karaoke tak?ohhh...aktiviti itu adalah aktiviti wajib aku dikala bujang-trang-tang-tang bersama rakan2 baik..bila dah kawen, ade jugak sesekali ngan en.hubby berdua..tapi bila dah bertiga..tak pernah lagi..kecuali karok di rumah! waahh..jangan memain ko..qaisara pun da pandai pegang mic..dan nyanyi sorg2..ohhh..yg ni nnt aku tepekkan gamba..kelakau tau minah tu!

ok, berbalik pada aktiviti karok tu tadi..masa jalan2 bw tadi ternampak blog Farah Liyana yg anjurkan contest ni..

Powered by BannerFans.com


haaa..makanye, aku pun godek2 la external harddisk aku, cari gamba lama2 kami..byk yg takde sbb mostly aku dh burnkan dlm satu cd, tapi cd nye ntah kemana..ini je yg aku jumpe,makanye gamba ini lah yg aku pertaruhkan utk contest ini.. :)
huhuhu..time ni mude remaja gitu..skang ni yg paling kiri dah ade anak 2 org, yg tengah tu tgh preggie..dan yg paling kiri..yours truly lah..huhuhu..miss that moment!

dengan ini aku nak tag :

6 pengomen:

haszuraidah ishak October 11, 2010 at 7:20 PM  

wahh..tak sangka ain suka berkaraoke ek..sampaikan sara pon sama..hihihi..ke mana kuah kalu tak tumpah ke nasi..hihih..good luck eh..

eiNa October 11, 2010 at 8:36 PM  

tingat 1st time ikut korang p karoke kt jusco balakong,...sedapnye sora ain k.ina kate dlm hati.. :P

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. October 12, 2010 at 9:07 AM  

has : hahaha..mmg suke sangat! kebetulan dapat hubby pun sama sekepala..ape lagi..berdendang sayang la kami kat umah..seb baik umah kat tepi bukit..huhuhu

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. October 12, 2010 at 9:08 AM  

kak eina : ye ke kak iena...hehehee..xdelah..biase2 aje..isk, best lah karok kat situ..bila la kite boleh karok cam dulu eh?ngeeee

.::NiK's WiFeY n MoMmY::. October 12, 2010 at 9:22 PM  

best nyee...saya ni kalau kat rumah, bukan dpt pegang mic pun..hahaha tp suara saya ke laut..lain la awak ainie, dah lama x denga awak nyanyi lagu ziana zain! ;)

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. October 13, 2010 at 10:09 AM  

lin : ziana zain? perghhh..dah tak larat dah nak tarik tinggi2 cam dulu..hehehe