Monday, December 20, 2010

:: Gambar perkahwinan Marion dan SM Nasarudin ::

Salam Isnin semuaaa...
mesti ramai yang monday blues kan? lagi2 cuaca sejukk jee..rase mcm nak balik umah, dok dlm selimut dan zZZzzZZ...huhuhu...

oh, banyak nak cite sepanjang weekend yg lepas..uisk, seronok betul choti2 neh..walaupun last minute plan, tapi xpelahh..syok jugakk..dapat spend time ngan kuarga..mmg syok!tp cite tu nnt lah aku hapdet ye..aku jugak nak listkan para peserta contest ni jap lagi..sementara tu, korang layanla gamba2 kawen pengacara Marion dan pasangannye SM Nasarudin ni eh..





syoknye dapat kawen ngan org kaya tuuu..huhuhu..Marion ni dah masuk islam sejak Oktober lalu dan nama Islam beliau ialah Marion Rose Counter Abdullah. Majlis resepsi nye weekend lepas kat Mandarin Oriental Hotel dan katanye pasni ade lagi majlis resepsi yang akan dibuat di Maldives..

source dan pic credit to  http://klakuwahara.blogspot.com/

p/s : bersyukur ngan apa yg ada..



2 pengomen:

Hezesuze December 20, 2010 at 12:59 PM  

nampak memang meriah kan...tapi pengantin lelaki mesti sedih coz ayahanda tiada DCC.... :(

tahniah tuk kedua mempelai

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. December 20, 2010 at 4:04 PM  

yelah wak..mmg meriah..cantik betul..tapi tu lah, kita dapat tgk gamba jelah since rtm, tv3 or astro sume xleh wat liputan..cume channel E asia je..