Thursday, September 23, 2010

:: Jom teka teki? hadiah comel menanti anda... ::

Entri ni melekat kat sini sampai la pemenang teka teki ni dijumpai..utk entry terbaru, sila skroll ke bawah ye kawan2...

Tetibe terasa mcm nak bagi teka teki lah..pagi2 otak tgh fresh..mesti senang nak jawab kan? hadiah die comel..rantai hendphone..aku xtau nama betul die ape..boleh?hahahaha..sorang pemenang akan dipilih berdasarkan jawapan yg tepat..kalau xde yg tepat, jawapan paling hampir tepat akan dipilih..hehehee..

ok..soalan nye adalah :

1. Masa dia hidup..kita menyanyi2 gembira..tapi bila die mati, kita tepuk tangan!
2. Dalam banyak2 kotak yg ada kat dunia ni..kotak ape yg xboleh angkat?
3. Kenapa penggali kubur, masa die gali kubur tu tak pakai selipar eh?


haaa..ni la rantai henfon yg aku maksudkan...comel tau! cepat2..sape nak, jawab teka teki cepat!

haaaa..senang ke? jawablah! mmg senang pun soalannye..hadiah nye pun kecik comel je..haa..teka lah cepat..soalan ni ditutup hingga pkul 4ptg ni..or bila dah dapat pemenang..tgk mana yg cepat eh..

teka jgn tak teka! :)

12 pengomen:

irwani September 23, 2010 at 9:24 AM  

teka kt cni je kan?

jawapan wani
1. lilin masa sambut happy birthday
2. kotak penalti
3. selipar mana la boleh buat gali tanah, guna cangkul boleh la..

if betul, infom eh hehe

ni my emel irwani87@gmail.com ;)

nani September 23, 2010 at 9:31 AM  

ala..dah ade pemenang, huhu
tak jadi la nak jawab.. =)

zaikulim September 23, 2010 at 9:31 AM  

irwani dah menang tuu...

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. September 23, 2010 at 10:01 AM  

irwani : wahahaha...tahniah..tahniah.. senang sangat rupenye teka teki tu eh?memula dapat teka teki ni..akak penning gak nak menjawab..ok..give me your address..nnt ain pos kan eh.. tahniah!

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. September 23, 2010 at 10:02 AM  

nani : hahaha..tu la pasal nani..xpe..cube lagi dilain masa..banyak lagi aktiviti menanti..huhuhu..

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. September 23, 2010 at 10:02 AM  

zaikulim : ha'ah la kak..terror betul die..org pertama, terus betul sumer lak tu..huhuhu..

lydzar September 23, 2010 at 10:03 AM  

baru je nak jawab. sekali dah ada pemenang :)

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. September 23, 2010 at 10:06 AM  

lydzar : tu la pasal..cepat betul si wani tu menjawab..huhuhu..tapi mmg senang pun..hadiah die pun comel je.. :)

irwani September 23, 2010 at 11:25 AM  

hehe betul ek jwpn nye?
yeye..

ni details sy ;)

SITI NUR SHAZWANI BT MOHAMAD SHUKI
PT 3162, PSN VENICE 9, DESA MANJUNG RAYA,
32040 SRI MANJUNG
PERAK

hehe len kali wt la teka-teki lg..sy tnpa segan silu nk jwb lg ;p

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. September 23, 2010 at 2:16 PM  

betul tu wani..tahniah ye.. :) tak sangka dapat pemenang secepat ini..huhuhu..

ok, insyaAllah esok akak pos hadiahnye.. :)

haszuraidah ishak September 23, 2010 at 8:11 PM  

hehehe..baru nak try...ekekke..tahniah yer irwani..

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. September 24, 2010 at 9:36 AM  

ala has..terlambat sket je..hehehe