Saturday, September 25, 2010

:: Pengumuman..pengumuman... ::

Hehehe..kecoh betul ain neh..xdela..nak bgtau yg hadiah2 pemenang GA aritu telah pun selamat di pos tghari semalam! alhamdulillah..asyik tertangguh je lah kan..sian kat pemenang2 GA..mintak maap sangat2 ye kawan2 sekelian..tak disengajakan..ade problem sket sebelum cuti raya aritu menyebabkan saya tak boleh nak ke opis..taska sara tutup awal, makanye tak berkesempatan nak amik hadiah kt dlm laci meja kat opis ni..mmg plan nak bagi sebelum raya.. mintak maaf ye... :(

so buat semua pemenang :
1) Ayu (EN 341240689)
2) Kak Suzie aka MamaZharfan (EN 341241018)
3) Zue @ Annaleeya (EN 341241052)

alhamdulillah..selamat di pos..

tahniah diucapkan ye..alhamdulillah..rezeki kalian..nnt ain wat lagi..u all join lagi eh? mana tau pasni ain ade rezeki lebih..bole la wat contest memahal..huhuhu..

oh ye..utk Irwani  ( EN 341240975) jugak..hadiah anda menang teka teki hari semalam jugak telah di pos..nntkan rantai handphone yg comel itu ye! terima kasih sbb join! nnt akak buat lagi..join tau!


2 pengomen:

mama zharfan September 25, 2010 at 1:16 PM  

tq yer ain!! tak sbr me nak tunggu hadiah tu sampai hehehehe

.: Ain Rusli aka Ibu Qaisara:. September 25, 2010 at 6:50 PM  

ok kak suzie..sorry la lambat..banyak nau halangan nak mengepos hadiah tu..seb baik la selamat dihantar dah pun..